čtvrtek 27. října 2022

Halloweenská noc

Píše se rok 1920 a já se svými kamarádkami řešíme jak naše párty bude fungovat. Mishel říká,že tam musí být hlavně strašidelné povídky a Ella tvrdí,že chce jít s náma večer na hřbitov kde budeme vyvol1vat démona. No a já zase tvrdím,že bychom mohli být u mě doma a koukat strašidelné filmy a jíst sladkosti. Pořád jsme přemýšleli a všichni jsme se shodli,že můj nápad je lepší. A tak když jsme šli že školy domů tak jsme šli hned nakoupit sladkosti. Pak jsme se všichni sešli u mě doma a tak začala halloweenská noc. Samozřejmě, že moje rodiče byli pryč. Chvíli jsme koukali na horory,ale pak zazvonil zvonek. Ella jako že všech nejodvážnějších šla otevřít. Kdo to je,zeptala jsem se Elli. Ella jen stála a byla tak trochu vystrašená. Jsi.... V tom její hlava se oddělila od jejího těla. Já a Mishel jsme vykřikli hrůzou. Najednou někdo vešel do domu měl přes dva metry a měl velkou pusu a jeho ruce tvořili nůž a pilku na maso. Začali jsme křičet a on se k nám přibližoval. Mishel začala po něm házet všelijaký věci a předměty. Rychle jsem vzala Mishel za ruku a začala jsem s ní utíkat. Ukryli jsme se v šatníku. Myslela jsem,že nás nenajde,ale našel. První chytil Mishel a jeho pilkou jí rozpulil na dva kousky. Nechtěla jsem jí tam nechat,ale musela jsem. Začala jsem utíkat až nakonec přišli moje rodiče. Všechno bylo v pořádku. Žádná krev tu nebyla,vše bylo uklizené a o mých kamarádkách ani stopa.  Když jsem se ptala rodiču,kde jsou moje kamarádky tak odpověděli,že žádné nemám. Ale já věděla,že jsem měla tak co se ten večer stalo? 

1 komentář: