sobota 9. dubna 2022

Jimin

 Je to mladý zpěvák,skladatel a tanečník. Ke skupině BTS se dostal jako poslední člen a to v roce 2013. Měří 1,74m a narodil se 13.října 1995. A teď něco co si o něm myslím já.

Jako kdybyste poslouchali jeho písničky tak by stě řekli že je ok. Ale není. Každý zpěvák má v sobě takový tlak a jako Jimin to umí dobře schovat. Jo všichni máte teď jiný názor chápu. Ale já prostě tohle píšu jen a jen kvůli tomu abyste ho nehejtili. Sice nevím proč půlka lidí ho nemá ráda ale mohlo by to s ním skončit špatně. Jak jsem slyšela na internetu a všude tak kvůli depresím a dalším věcem zpěváci začali dělat sebevraždu. Ale jen někteří další se drží a nebo jim to je úplně jedno. Ale teď jsem odběhla od tématu. Já vím že nikoho nepřijmou aby ho přestal hejtit ale jsou tu i lidi kteří ho milují jako já a proto jsme army💜 a army nikdy BTS neopustí.

Omlouvám se za chyby🥲



1 komentář:

  1. Celkově známé osobnosti v sobě mají velký tlak. Ne jen zpěváci, ale i herci atd. A, někteří mají problémy díky svým fanouškům jako například Wang Yibo a Xiao Zhan atd....

    OdpovědětVymazat