pátek 23. září 2022

Láska mezi dvěma opaky část 2.

Tučně: Míngjié [Ming jié].
Normál: Li
Křivonormál: všechny lidé

Pak už jsem se probudil na jiném místě. Byl jsem v posteli která byla docela teplá. Když jsem se rozhlédl tak jsem viděl postavu která šla ke mně blíž. Vy!!! Tak se setkáváme,moje dvojče. Dvojče?! Tím myslím,že jak ses narodil. Říkej rozumný věty. Nebuď drzí nebo příjdeš o jazyk. Vy jste tak krutý se nedivím,že vaše matka zemřela. Jak si dovoluješ?! Dostal jsem takovou facku až mi z nosu tekla krev. Staň ty budiž k ničemu. Vstal jsem z postele a zaklínil hlavu aby tak krev stekla zpátky. Na. Dal mi bílý hadr a já si utřel nos. Škoda látky. Mám jích dost. Pojď se mnou a už nic nedělej nebo tě zabiju za schovávání schopností. Nejsme v té době kde to bylo zakázaný,řekl jsem uraženě. Myslíš si,že když máš schopnosti tak jsi bůh?! To jsem nikdy neřekl! Naposledy tě varují,nedělej co nemáš a radši se zklidni. Mohl jsem tě dávno zabít. Proč jsi mě nezabil? Proč mi tykáš? To,že podle legendy jste chladný neznamená,že nemáte chovat úctu ke starším. Nejsi starší. Ale jsem. Narodili jsme se stejně a naše matky zemřeli stejně takže nejsi starší. No a. Už zase!!! Co zase? Dal mi zase facku a to už jsem se neudržel a vyjel po něm. Co si o sobě sakra myslíš?! Ty hloupy hnusný pse! Jak si mě to nazval?! Jsi hloupej hnusnej pes!!! V tom jsme začali bojovat no ani ne bojovat. On vytasil meč a já se zkoušel vyhýbat. Wž nakonec jeho meč zkončil u mého krku. Nemáš  disciplínu, potřebuješ se učit a proto jdeš do školy kde samohřejmě učím já. Takže pojď se mnou. Mistře ti říkat nebudu. Musíš jinak budeš krutě potrestán. Pche.                                Korunní princ

1 komentář: