sobota 24. září 2022

Láska mezi dvěma opaky část 3.

Tučně: Míngjié [Ming jié].
Normál: Li
Křivonormál: všechny lidé

Radím ti abys držel hubu. Hele už to říkáš několikrat tak bys měl vědět,že nej....... Dorazili jsme na místo které bylo překrásné s harmonií. Máš otevřenou pusou. Jo promiň. Netykej mi. Promiňte vaše výsosti. Pojď ukážu ti tvou třídu. Prošli jsme kolem asi tak 200 tříd a moje třída byla ta poslední a jmenovala se 感官艺术
[Gǎnguān yìshù]. Proč jsem u téhle třídy? Protože tahle je pro začátečníky. Já nejsem začátečník😤. Vážně tak až mě porazíš tak budeš nejlepší ze všech. Tak teď souboj. Dobře. Zas vytasil meč a ani ne sekunda a byl u ného krku. Neporazíš mě teď a ani nikdy dokuď se to nenaučíš. Přísahám na nebesa,že tě jednoho dne porazím. To se uvidí. Jdi do vnitř. Vešel jsem do vnitř a všichni na mě začali zírat. I postarší pán na mě zíral přísným výrazem. Ty jež ses opovážil přerušit mou hodinu pojď sem!!! To mluví na mě řeknu si v mysli. Šel jsem k němu a klekl jsem si na zem a poklonil se. Omlouvám se,že ruším hodinu,ale korunní princ řekl ať jdu do vnitř. Taková urážka! Jak si dovoluješ za trest tu budeš klečet a držet knihy v ruce. Klekl jsem si všem na oči a rozpažil ruce a starší muž mi na ně dál knihy. Počkejte já vám to oplatím,řekl jsem potichu. V tom mi přidal další knihy. Tohle ještě jednou řeknete a dostanete 50 krát paletou po zádech. A takto jsem tam trčel asi tak 20 minut a pak mi už povolili ruce a všechny knihy spadli na zem. O-omlouvám se. Z ničeho nic jsem začal koktat. Zase všichni upřeli na mě zrak a já a pak přišel zachránce aspoň jsem si to myslel. Tak jak se vede tomu novému? Toto je ten nový žák? Jistě že. Provedl něco nehorázného? Ano, byl drzí a vyhrožoval mi. To není pravda! Solidní se a drž ty knihy pořádně nebo dostaneš bičem. Dám mu poř... Hele jestli... Stráže! Do místnosti přišli dva muži a začali se klanět. Vemte ho ven a tam mu dejte 10 ran bičem. Ano pane. Rychle jsem vstal a chtěl se začít bránit,ale ty dva mě chytili a vyhnali ven. Hodili mě surově na zem,roztrhli mi tryčko a začali mě mlátit bičem. Bolelo to a dost každičká rána byla jako štípanec s krví na víc. A když si tak vzpomínám mám vlastně schopnosti. Ani ne a začal jsem se soustředit na svou mysl,ale nic. Já to vlastně neumím ovládat. Dostal jsem poslední ránu a padl jsem do tmy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat